Nekad klartgrabbenskadiska | Blacklist Överklagan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dukommeringenstans

Icke Medlem
Meddelanden
558
Reaction score
187
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv för han pc checka mig o hitta ett 1 års gammalt fusk som var raderat på datorn innan jag ens köppte unban på unive

Tar du ansvar för det som hände? nej för jag jade redan raderat de

Vad har du lärt dig sedan dess? inget då jag gjorde allt jag kunde

Varför ska vi ge dig en till chans? för han pc checka mig o hitta ett 1 års gammalt fusk som var raderat på datorn innan jag ens köppte unban på unive

Har du bevis som stödjer din överklagan? nope

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

vill nog att en admin + tar denna då bubblegum vill det o kan förklara det till den personen som tar detta

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Gargantua
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Gargantua
Unive Staff
betalar absolut belopppet på 1990kr ifall ni säger vad jag gjort för fel

ska du betala eller inte?
så du menar att jag ska betala unban igen efter att ja nyss betalade unban? och nej jag hade inget fusk på min dator jag hade redan raderat fusket på datorn sen 1 år sedan innan ja köpte unban men echo detectar fusk som e radert du kan även kolla banbeviset på echo så ser du klart o tydligt

så du menar att jag ska betala unban igen efter att ja nyss betalade unban? och nej jag hade inget fusk på min dator jag hade redan raderat fusket på datorn sen 1 år sedan innan ja köpte unban men echo detectar fusk som e radert du kan även kolla banbeviset på echo så ser du klart o tydligt

o det är därför bubble vill att en admin ska granska denna
står på echo att denn hitta tz loader så kommer fråga en sista gång är du villig på att betala?

står på echo att denn hitta tz loader så kommer fråga en sista gång är du villig på att betala?
du verkar väl inte ta in ett skit ja skriver? jag sa jag raderade fusket innan jag köpte unban ppå unive men echo detectcar fusk som även är raderat på datorn, har all bevis att ja inte använt ett skit inne å unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka