Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053990316/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: KLAPPTR
Vad är din discord tagg? KLAPPTRÄ#6224
Vem var det som bannade dig? Valle1
Hur lång tid var din ban? 9Dagar 23Timmar 51minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sparka av en grabb från min motorcykel vid garaget
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka till garaget för att ställa mig där för min motorcykel ryckte och skulle precis ringa mekaniker
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de är en felaktig ban för jag skulle skydda min egendom för han satt sig på min motorcykel bara så där och trodde att han skulle köra iväg med den för man kunde fortfarande köra den jag skulle själv bli arg IRL om nån satt sig på min moppe utan att än fråga. PLUS så pricka jag inte han pricka motorcykeln
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ....
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha kallat på Staffs
Har du lärt dig någonting efter din ban? inte ta Ilska/våld i först hand och kontakta Staffs istället.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: KLAPPTR
Vad är din discord tagg? KLAPPTRÄ#6224
Vem var det som bannade dig? Valle1
Hur lång tid var din ban? 9Dagar 23Timmar 51minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sparka av en grabb från min motorcykel vid garaget
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka till garaget för att ställa mig där för min motorcykel ryckte och skulle precis ringa mekaniker
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de är en felaktig ban för jag skulle skydda min egendom för han satt sig på min motorcykel bara så där och trodde att han skulle köra iväg med den för man kunde fortfarande köra den jag skulle själv bli arg IRL om nån satt sig på min moppe utan att än fråga. PLUS så pricka jag inte han pricka motorcykeln
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ....
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha kallat på Staffs
Har du lärt dig någonting efter din ban? inte ta Ilska/våld i först hand och kontakta Staffs istället.
Har du läst våra regler? Ja