Accepterad Klamong | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klamong

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198374707559

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Klamong(disabled)#4083

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonathan glavina och jag är 21 år gammal hans största intresse är polisjobbet. Han kommer utsprungligen från
stockholm men flyttade med sin Pappa till linköping när hans mamma dog. Där han började tycka om att leka tjuv och polis och lösa luriga låsas bort med sina kompisar. Vilket gjorde att han som en 16 åring som fick sommarjobb som brevbärare vilket gjorde att han tidigt efter gymnasiet fick han jobb hos postnord redan 19 åldern. skolan var inte så rolig för jonathan så han valde att hoppa av redan vid 19 årsålder. Så han valde att jobba mer som en brevbärare han blev mer och mer skicklig och sen glömde han bort polis arbetet för att han tror att han aldrig skulle få det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med hög Rp nivå samt göra det lätt förr alla som arbetar och låta de gör sin grej och kommer även rapportera in till staffs om någon bryter mot några regler eller något sånt. och jag vill även bli polis det är därför att jag vill bli medlem men inte bara därför massa andra anledningar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är en väldigt bra server och tycker att den borde växa ännu mer än vad den gör just nu.

Hur hittade du Unive? för jag såg att det så mycket folk i denna server och min kompis sa att den var jätte bra och då började jag spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och bli känd som den roliga personen i staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli polis och ha kul med kompisar och om folk frågar om hjälp så hjälper jag gärna till

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka