Accepterad Klammeboy |Chrippa

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klammeboy

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115568808/

Ditt Hex-ID: 110000144dc86a8

Vad är din discord tagg? BígOve#8731

Vem var det som bannade dig? Flame.

Hur lång tid var din ban? Min ban som jag fick varar livet ut alltså fick jag en perm ban.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Den anledningen som står när jag försöker ansluta till servern är att jag var bannad från discorden och anledningen till att jag blev bannad var att det var en staff vid namn Flame, som jag frågade om han var Stalin för att han inte lät mig prata till punkt och det fick jag perm ban för om det tycker inte jag är okej.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför Flame valde att banna mig för den ända anledningen, jag var hur trevlig som helst tills han började säga emot mig och avbryta mig i mitten av varje mening jag sade. Så jag frågade om han var Stalin för att jag inte fick framföra min åsikt utan att inte skulle låta mig tala till punkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var exakt såhär det var en kille som tog mitt ärende i support vid namn Flame, den här killen kunde alltså svara på mina frågor angående att starta och köpa ett gäng men när jag börja ställa mina frågor om gäng och hur det skulle vara att vara ägare av ett gäng så börjar han snabbt avbryta mig och låter mig inte tala till punkt så då frågar jag honom bara lite spontant om han är Josef Stalin för att jag inte fick framföra min åsikt utan att han skulle avbryta mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban för att jag tycker inte att man ska kunna bli bannad för staff disrespect om man frågor om han är Stalin och speciellt inte en perm ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit bannad för krim utan krimroll och det lärde jag mig av för att man ska tydligt lyssna på reglerna och sånt. Det är bra för jag tänkte för att dem inte var så stränga men det var dem och jag har även lärt mig att det är bra att lyssna på staffs åsikter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra något annorlunda, Ja självklart. Jag hade kunnat skippat att fråga Flame om han var stalin men annars tycker jag inte att jag hade kunnat göra något annat för att jag var hur trevlig som helst tills han blev uppkäftig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig även fast att jag inte tycker att det skulle vara fel så kan det uppfattas som fel enligt honom.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka