Nekad klahrman | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klahrman

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198276199960/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper Klahr

Vad är ditt discord namn? KLAHRMAN#2728

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Billy Råttvajer. han kommer från en liten by utanför färila, där han växte upp med sin fader som ett helt normalt barn. hans pappa var sjukt duktig i bilvärlden och har ett stor hjärta riktat mot bilen sin. detta har smittat av sig på billy och han är alldeles ivrig i sin bil nu när han tog sitt körkort nyligen, hans favorit bil är riktigt skruttig volvo 240 som han äger. men de hindrar han inte att visa upp den på bil träffarna han är på. han får sjukt konstiga blickar men det bryr han sig inte om. just nu är billy 18 år gammal grabb och är en riktigt ansvarsfull grabb som han fick från hans fader, hans humör är ett väldigt manligt men även stolt humör. han har en bra ton till alla sina kompisar och ny folk han träffar. billy är glad hela tiden och positiv i alla situationer, han ser inte varför man ska lipa hela tiden. billy lärde sig när hans fader dog för 3 år sedan då han var tvungen att flytta hem till sin morfar som även hade ett bil intresse och därifrån fick billy sin 240. under den hårda tiden så lärde billy sig själv att det händer skit ibland och motgångar, men de ska inte hindra han från sina drömmar, han älskar alla runt omkring han och tar vara på all tid som han spenderar med sina kompisar, släktingar mm. i nu läget så har billy inget jobb men drömmer med att hålla på med bilar, som meka och modifiera dem.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag är en sjukt anpassande spelare i rp världen, jag håller mig till spelets regler och spelar så moget som möjligt (som bör utföras av alla spelare som spelar på rp-servrar) jag vill gå liksom till en roligare och mer utmaningsrik nivå då jag vill utveckla min rp så mycket som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det ger mig mer möjligheter inom min rp nivå, det öppnar möjlighet till liksom jobb som behöver vara rp-mogen och det vet jag att jag klarar av för det är mitt mål.

Hur hittade du Unive? de var den första server jag började spela på, min kompis tipsa den till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli anställd av bilföretag tex mekonomen. men det jag inte vill glömma är att känna hur det är att utvecklas inom rp världen, och ha roligt med folk på den här server. det som motiverar mig att bli wl och försöka bli anställd är att tjäna pengar, och sedan köpa bilar och utveckla min smak ifrån en volvo 240.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka