Nekad klahrman | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klahrman

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198276199960/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper Klahr

Vad är ditt discord namn? KLAHRMAN#2728

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Billy Råttvajer. det är en ung kille som är 18 år och precis tagit sitt körkort. han är sjukt ivrig och har ett stort intresse i bilvärlden, det ända han gör är att köpa nya bilar visar upp dem kör med dem hela tiden, det är så hans vardag ser ut. han drömmer att bli en mekaniker och hjälpa andra med sina bilar att laga, modifiera och trimma. tyvärr så kan han ha dåliga perioder i sitt liv som får han att köra för fort men oftast så håller han sig lugn, det beror på att hans pappa dog för ett tag sedan och han inspirerande Billy till alla bilar och han var en väldigt erfaren mekaniker och bilförare.

Varför ska just du bli whitelistad? jag har de som krävs, jag är ansvarsfull och drivande person. jag försöker personligen i varje scenario och situation dra upp stämningen så de inte bråkas eller någon håller på att lalla. jag är en lag skötare och vill ta det till en ny nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag skulle vilja ta mitt spelande till en ny nivå som är ännu seriösare än vad jag gör nu. det blir en helt ny utmaning och rolig resa, jag vill liksom gå in på servern, jobba och hjälpa så många som möjligt och även kunna prata och ha roligt med folk på servern.

Hur hittade du Unive? genom att min kompis hade spelat på servern och sedan sa han att jag skulle testa och spela, och då blev jag fast i det

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna köpa den bilen jag har kämpat för och jobbat för, att kunna ha roligt med mina kompisar och hjälpa andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka