Accepterad klahrman | Ban överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klahrman

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198276199960/

Ditt Hex-ID: 110000112d4c618

Vad är din discord tagg? KLAHRMAN#2728

Vem var det som bannade dig? WeeD LangareN

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~WeeD LangareN

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? möjligtvis om jag råkade köra 85-90 km i staden på vägen till motellet från torget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick percis in på server och spawnar på torget, sedan går jag till garaget och spawnar en bil och sedan kör till motellet, sen ser jag att en kille hade blivit knivhuggen av två grabbar och åker dit och sedan ska jag fråga vad som hände och precis i samma sekund blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att staff gjorde fel, ser inget fel och samma min kompis blev bannad 1 minut innan mig då vi pratar med varandra, av exakt samma person och lika lång tid, vi gjorde inget annat än att vi skulle mötas vid motellet och sedan hitta på något.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag och min kompis försökte öppna ett kassaskåp men vi visste inte att man behövde kriminell rank så då blev vi bannad i 20 dagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? möjligtvis kört 80km. men liksom jag kör ju över 80km irl så ser inte anledningen. men gjorde det kanske en gång, och jag är inte en som bryter regler och lagar, och om jag körde lite för fort vid de tillfälle så ber jag om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? kan inte se vad jag har gjort, har läst reglerna och sedan funderat vad problemet var, men liksom jag gör ju det i riktiga livet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka