Nekad Klagaren | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Klagaren

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2005

Vad heter du på discord? Klagaren#2045

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På morgonen och på kvällen

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär en Vecka

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla kol på folk som inte sköter sig som tex failRP och powergaming. För att Jag tycker det e tråkigt att folk inte sköter RP ett. Tycker det e viktigt att de sköts och vill gärna hjälpa till så mycket jag kan.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag vill hjälpa till på servern och hålla bort lallare och folk som inte sköter sig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna förbättra unive med att hålla borta lallare och folk som inte sköter sig.

Varför ska just du bli servervakt? För jag gillar att ta ansvar och hålla kol på folk som inte sköter sig då jag tycker det e viktigt att de sköter sig och vill då hjälpa till att hålla borta lallare från servern.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa staff för att det e en bra och stor server där jag tror att ni behöver hjälp. Jag gillar att ta ansvar och hjälpa till så mycket jag kan för att göra Unive en bättre plats.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? nej det har jag inte men vill gärna lära mig och tycker det e kul att lära sig nya saker.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej det var bara en fel ban som staff tog bort för det handlade om att mitt spel krascha.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ja ibland spelar jag på Polismyndigheten men spelar mer på Unive då jag tycker det e e lite roligare server för på Polismyndigheten är det bara NPC och inte andra spelare som man kan stoppa osånt som på UNIVE

Tillbaka