Nekad Klagaren | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Klagaren

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2005

Vad heter du på discord? Klagaren#2045

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar kunna spela på morgonen och på kvällen.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär en Vecka

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra allt jag kan för att kunna Förbättra så mycket jag kan på servern. Vill gärna hjälpa er att hålla kol på lallare och folk som inte sköter sig på servern då jag tycker det är viktigt att ha en bra RP nivå på Unive.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag vill hjärna hjälpa er med att förbettra servern även om det e en riktigt bra server så vill jag hjälpa er att hålla koll på spelar på servern och se till att alt sköts så att det ska inte vara något lallande.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? att hålla undan lallare och folk som inte RP:ar på det sättet man ska tex om någon kör in i ett träd i 200 så ska dem inte bara köra iväg och låssas som inget har hänt för det kan man ju inte IRL då tycker jag det e viktigt att man ska bli avstäng ett litet tag så att man lär sig att så kan man inte göra.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag tycker att jag kan ta ansvar och vill hjälpa till på servern då jag tycker det är den bästa svenska servern jag spelat på. och då det brukar va mycket folk inne på servern vill jag gärna hjälpa er att hålla kol på spelare så allt sköts.

Varför vill du bli servervakt? För att hjälpa staff med att alt sköts bra på servern då jag tycker det e viktigt på en sån här stor server som UNIVE då tycker jag det e viktigt att det sköts bra med rp och sånt som tex inte default kläderna osv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har inte så bra kol för jag har inte varit staff på någon server men jag brukar lära mig snabbt och tycker bara det e kul att lära sig nya saker.

Är du whitelistad på serven? Ja det e Jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej det var bara en fel ban som staff tog bort för det handlade om att mitt spel krascha.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ja ibland spelar jag på Polismyndigheten men spelar mer på Unive då jag tgycker det e e lite roligare server för på Polismyndigheten är det bara NPC och inte andra spelare som man kan stoppa osånt som på UNIVE

Tillbaka