Inaktuell Kladdkaka. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anakin

Aktiv Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Lud

Vad heter du på discord? Kladdkaka0

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli Medlemskaps Ansvarig för att jag vill hjälpa nya spelare och Jag tycker att jag skulle passa in perfekt som. Jag har varit Helper så jag vet hur man jobbar .

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag borde bli Medlemskaps ansvarig för att jag har erfarenhet som Staff och jag har spelat ett tag nu och jag har inte fått en ändaste ban sen jag blev bannad för nästan 3 månader sen. Jag kan reglerna bra och jag är seriös jag tar inte någon annas sida och är rättvis jag vill hjälpa nya spelare och med personer som vill komma in på servern.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska visa respekt och vara trevlig och lyssna på spelarna.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem betyder att Man ska ha bra rp och ta det seriöst och man ska också kunna reglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som medlem ska man följa reglerna och ha en hög rp nivå man ska inte gå runt och lalla och man ska rappotera om någon gör ett regel brott.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att ta intervjuer vara aktiv och social man ska hjälpa nya spelare vara trevlig och vara professionnel

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 16:30-21:00 Tisdag 16:00-22:00 Onsdag 15:30-23:00 Torsdag 15:30-22:00 Fredag 15:00-24:00 Helger: Lördagar 12:30-01:00 Söndagar 12:30-22:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka