Accepterad kladdis | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kladdis

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199086176592/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? kladdis#5904

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2008

Berätta om din karaktär. Dragan Garza heter han, Dragan föds i en lugn stad han har en bra uppväxt och han vill Järna hjälpa folk och hjälpa till han vill jobba som lastbilsförare. Han började skolan när han var 8 år gammal han var mobbad under sin barndom när dragan slutade 6an och skulle börja på en annan skola fick han mer kompisar och det var han glad för. Han börjar gå till gymet och börjar fokusera mer på skolan för betygen skull. Han mår bra annars inga problem med polis eller något han har intresse i bilar och han vill bli lastbilsförare han gillar att hjälpa folk och just nu har han en BMW m5 e60 han brukar åka på car meets och brukar vinna tävlingar på styling. Han är ganska rik och brukar åka utomlands ofta. Nu så har han solt sin BMW för den slutade funka och han ville inte lägga 200k på ny växellåda och förgasare det blir för dyrt så han säljer BMWn för 400k. Han hoppas han kan träffa en tjej snart för han är ganska ensam. Han har 4 kompisar Abdi, Hampus, Kevin och Benne. Han brukar åka med Abdi nu förtiden. Hans första bil var en volvo 940 i början av 2021 och nu har han 2 miljoner kr han ska kanske köpa sig en Cadillac import. Han vill se om han kan tjäna mer pengar på den istället för BMWn han brukade bara tjäna ihop ca 150k han hoppas han kan få mer för Cadillacen. När han var 10 år gammal så dog hans pappa för han rökte det mår han fortfarande skit över. Hans mamma är sjuk och behöver hjälp hon har problem med lungan. Pappan heter Mohammed Garza och mamman hette Sofia kabisho.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill utveckla mitt rpande istället för att vara passive mode och inte kunna göra något jag vill vara aktiv på mer öppna scenarion istället för att bara gå runt och inte göra något

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra servern en bättre plats hjälpa folk bygga kontakter och att göra långa och roliga scenarion och göra servern till en bättre RP och så folk kan ha mer roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska hålla hög RP nivå och att det är viktigare ha kul i ett scenario en att ha tråkigt.

Hur hittade du Unive? Jag har tittat på COSMO sen 2021 och jag vill testa Unive eller fristaden eller vad det hette då och nu är det vädligt roligt
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top