Accepterad kladdigbrunsos1337 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
188
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223089774/

Ditt Hex-ID: 11000014b452a6e

Vad är din discord tagg? lordpanda22

Vem var det som bannade dig? wux

Bild på banmeddelande: nedladdning (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Såhär jag gjorde fel och det resulterade i återgärder som var i form utav en ban och indragen krim roll detta fattar jag till 100% och vill gärna kunna rpa igen. Jag tycker att wux gjorde rätt och att jag gjorde fel i detta sammanhang genom att göra som jag gjorde för egen vinning vilket absolut inte är okej vilket jag förstår till 110%

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och en kompis var och skjöt i grove street då fiender var där och skjöt så vi döda dom min kompis dog jag plockar upp han sen åker iväg gör det i lite stress för det var fullt med poliser bakom mig sen efter det tog jag han till sjukhuset kommer inte ihåg om det var krim sjukan eller vanliga. efter det så bad valentino mig hoppa support och sa att jag fick indragen krim då jag fick ban över 10 dar. och som sagt jag vill gärna få ett förtroende för unbann så ajg kan visa att jag kan rpa på en bra och stabil nivå för dig wux!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde felet som resutlerade i återgärder och alla staffs som var med i ärendet gjorde helt rätt beslut. kan erkänna i början att jag var förbannd att man ska få så pass lång ban och indragen krim men nu i efterhand så fattar man det till 100% och vill gärna ha unbann för att kunna bevisa för dig wux som sagt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inget liknande

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gjort en sån dum sak

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte göra så

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka