Accepterad kladdigbrunsos1337 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
188
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223089774/

Ditt Hex-ID: 11000014b452a6e

Vad är din discord tagg? lordpanda22

Vem var det som bannade dig? wux

Bild på banmeddelande: 2222221111.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag gjorde ett fel genom att skriva i twt samtidigt som jag låg död vilket var fel. jag utspelade spelet fel genom att skriva i twt när jag låg död att sjukvårdare skulle åka till sjukan och agera typ detta var fel utav mig och ledde till återgärder som var i form utav en bann vilket var helt rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var i en skottlossning sen blev jag överkörd och dog, mitt gäng tog mig till sjukan och lämmnade mig där och då väljer jag att skriva sjukvårdare till sjukhuset och detta är såklart inte okej då jag var död och var helt orealistiskt och det fattar jag och wux gjorde rätt som bannade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var helt rätt då jag gjorde felet i detta och skrev i twt när jag var död men till mitt försvar gjorde jag det i frustration för att det aldrig finns sjukvårdare på sjukan vid vissa tidpunkter och finns dom så säger dom stora salen och åker på patrull. Men detta är ingen ursäkt till felet jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inget liknande utav denna ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte varit efterbliven och skrivit i twt när jag låg död

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja såklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Som sagt wux detta är inget jag kommer upprepa och fattar min ban till 100% och gjorde detta impulsivt för att sjukvårdare aldrig är där vi denna tid punkt på dygnet

Detta ska INTE förekomma under några omständigheter igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka