larsjonnard
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
jag har spelat någon månad på multistaden fivem tills för några dagar sedan då jag blev klacksko bannad vilket jag inte riktigt förstår varför. Jag har gjort ticket och skrivit med Tilda dom säger att jag hade något slags unban system på min dator men faktiskt har jag ingen aning om vad det är eller hur man får det på sin dator. Jag har varit med om att jag blivit bannad några gånger innan men då trodde jag att jag blev kickad eftersom jag kom in på servern igen. Det är ingen som har snackat med mig om att jag blivit bannad eller något liknande eller att jag inte fick joina igen. Men nu på senaste har jag behövt göra ban överklagelser då jag tror att ert ban system med hex id funkar bättre, det jag tror varför jag inte blev bannad är för att jag hade ett så pass vanligt namn på steam vilket var lars. Men som sagt tycker jag det är jättetråkigt att jag är bannad eftersom jag inte anser att jag gjort något fel, därför väljer jag att skriva till dig, då jag inte fått någon hjälp alls i ticket eller support. Har absolut inte haft något liknande som något unban system på min dator. Jag tycker att multistaden är en väldigt bra rp server och önskar att jag hade fått komma in i staden igen.