Nekad Klabbe | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klabbe

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Devon larratt#1706

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Svante Svantesson...Svante e en väldigt lugn person som inte tycker om att hetsa och bråka och sånt. Han vill för det mesta vara vän med alla samt tycker ej om att bråka. När Svante gick i skolan så va han om tyckt av nästan alla just för att han va så lugn. Han va på nästan alla lektioner som liten. Det rulla på och sånt i typ 4 år... Men när Svante började 8:an så hände något han börja skita att va i skolan och han gick igenom en djup depression som gjorde så han lämna sina bra vänner och gick till dåliga vänner som bara ville utnyttja och jag tänkte ej mig för så jag lyssna på dem och gjorde nästan allt dem sa... Det började lugnt i början men med tiden så blev allt bara grövre och grövre. Svante blev tagen av polisen för första gången vid 15 års åldern och då blev han tagen för narkotika brott. Han klara sig bra med en böter + en fotboja i 2 år. Så Svante tog en paus från det kriminella i 3 år. Så började han med brott som t.ex hus rån/misshandel/kniv. Han blev tyvärr tagen igen när han va 21 år gammal, Då han fick 3 år i fängelse. I fängelset blev han rätt om tyckt av polis samt andra på fängelset så han fick straff rea med 6 månader. Så nu har han bara 10 månader kvar inlåst. Efter mycket svett och tårar så blev äntligen släppt efter 3 års fängelse. Idag är Svante 25 år gammal och har inte gjort något brott sedan dess.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Här är några saker som man kan bidra med till serverns RP:n
Bra RP som är realistisk och som följer RP-stigen.
Att vara aktiv och bete mig på ett sätt som främjar RP-stigen och servern.
Att följa reglerna och tänka som i verkliga livet.
Att bidra med trygghet och en bra stämning på servern.
Att skapa välplanerade scenarion och rolig RP.
Att välja jobb som det inte finns så många anställda på för att förstärka RP:n på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte spelar för att vinna själv, utan för att båda parter ska ha en chans att vinna12345. Det handlar om att inte vara självisk och spela bara för att vinna eller för pengar, utan att ha kul i scenariot och låta andra spelare ha kul också35. Det blir mer realistiskt om man inte "vinner" varje scenario och ibland "förlorar" till och med när det finns en chans att "vinna.

Hur hittade du Unive? Jag fick höra av goda vänner att de var en väldigt bra RP server. så jag ville testa att spela RP och det var väldigt roligt....

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka