Nekad Klabbe | Medlem ansökning [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klabbe

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Fozuzfrxzen

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär hetet analbin kommer från en hård uppväksrt. analbin hart blivit väldigt dålig behandlad av sina föräldrar och fick söka hjälp för att analbins Föräldrar va väldigt taskiga mot honom,. när analbin var ungefär 5 år gammal så blev han groft misshandlad av sin pappa för pappan tyckte att hans namn va jävligt konstigt. men analbin mamma tyckte att analbins namn var fint tydligen. när analbin var 15-16 år gammal så flydde han hemmifrån för att han blev så dåligt behandlad av sin pappa. analbin flydde så nångt bort han kunde och 1 år senare när han var 17 år så tänkte analbin att han vill starta helt nytt liv så han började att försöka hitta en stad som han kunde leva i långt bort från sin pappa och mamma. med hjälp av andra..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att vara aktiv och bete sig på ett sätt som främjar RP-stigen och servern
Att följa reglerna och tänka som i verkliga livet.
Att bidra med trygghet och en bra stämning på servern
Att skapa välplanerade scenarion och rolig RP
Att välja jobb som det inte finns så många anställda på för att förstärka RPn på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte spelar för att vinna själv, utan för att båda parter ska ha en chans att vinna12345. Det handlar om att inte vara självisk och spela bara för att vinna eller för pengar, utan att ha kul i scenariot och låta andra spelare ha kul också35. Det blir mer realistiskt om man inte "vinner" varje scenario och ibland "förlorar" till och med när det finns en chans att "vinna"3.

Hur hittade du Unive? Jag fick höra av goda vänner att de var en väldigt bra RP server. så jag ville testa att spela RP och det var väldigt roligt....

Nekad, inte med i Discord servern eller fel Discord namn. Du är välkommen att ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka