Nekad kl0ot | Medlem ansökning (RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kl0ot

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199078747319/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? ylias#9100

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alice Ekholm och är en tjej som är 20 år gammal. Hon hade en bra skolgång, hon fick bra betyg och ett bra jobb. Hon fick a eller c i dom flesta ämnena och därför är hon glad för att hon fick så bra betyg. Hon har många kompisar och älskar att vara med sina kompisar. Hon älskade att leka när hon var barn fast hon har växt upp det nu. Hon älskar att laga mat, hons favorit mat är hamburgare. Hon har vitt hår, och älskar hoodies, jeans och t-shirts. Hon älskar att åka madrass på vintrarna framförallt att sladda och köra snabbt i snön/isen. Men en dag så åkte Alice skridskor och hade roligt med sinna kompisar som vanligt, men sedan så kommer några andra personer från unive staden och sa, 'Följ med mig till unive staden* Hon följde med till unive staden och flyttade in ditt, där träffade hon mer vänner som hon hade roligt med. Hons mål är att skaffa många bilar som är snabba, hon vill också skaffa skidor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för jag har varit medlem här innan ett bra tag men sedan valde jag att ta en paus. Jag kan alla regler och vet exakt vad jag håller på med i 'RP'. Jag älskar att rpa och jag följer rp reglerna, många på unive vet nog vem jag är. Jag har fått mycket pm på discord att dom vill att jag ska komma tillbaka, så tack vore dom så kommer jag tillbaka till unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion och hålla en seriös rp nivå och få in och hjälpa nya medlemmar på servern att ta sig framåt i deras roleplay liv och se till så folk sköter sig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid vinna i ett scenario. Det viktigaste är att båda partnerna ska ha roligt tillsammans.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom Twitch, Youtube och TikTok.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka