Nekad kl0ot | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kl0ot

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199078747319/

Ditt Hex-ID: 110000142aaacb7

Vad är din discord tagg? Memme#9100

Vem var det som bannade dig? ^1 『』hugo9211

Hur lång tid var din ban? 2 dagars bann.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: uxgyyf Anledning: FailRP springer runt med döda kroppar och hoppar runt med döda kroppar Går ut om: 1 dagar 13 timmar 20 minuter Placerad av: ^1 『』hugo9211 ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sprang med en död kropp och hoppade över en mur med död kropp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att gänget började storma, jag låg ner på marken fast var inte död, När personerna som stormade åkte iväg så ställde jag mig upp och sköt dom. Jag tog då 2 kroppar och sprang med dom och hoppade med dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första var kniv som icke krim och sen var det lall på piren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade gjort annorlunda var att inte springa med kroppen och hoppa med den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, självklart det händer *Aldrig igen*

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag tror inte du förstår helt anledningen till din ban. Du bär en vuxen manlig människokropp. Du RPar inte alls på hans vikt utan du bara bär honom och hoppar över en mur. Du kunde användt dig utav /me's bär honom på axlen istället för i famnen sedan också haft en inlevelse och rpat på hans vikt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka