Inaktuell Klädesplagg till alla [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibbelito

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Jag har betalat för att ta in en tröja till alla i Unive med vanliga karaktärer, alltså jag importerade en tröja. Jag satt i ärendet med @Shasta och swishade företaget han sa till mig och sen så sa han att den borde vara inne antingen samma dag eller dagen efter. Idag har det gått 2 veckor sen jag betalade och jag har inte fått in tröjan och när jag skriver till @Shasta så ignorerar han mig i Pms.

Jag vill ha tröjan jag betalade för och det ska inte behöva ta 14 dagar för att det ska ske.

Jag har betalat för att ta in en tröja till alla i Unive med vanliga karaktärer, alltså jag importerade en tröja. Jag satt i ärendet med @Shasta och swishade företaget han sa till mig och sen så sa han att den borde vara inne antingen samma dag eller dagen efter. Idag har det gått 2 veckor sen jag betalade och jag har inte fått in tröjan och när jag skriver till @Shasta så ignorerar han mig i Pms.

Jag vill ha tröjan jag betalade för och det ska inte behöva ta 14 dagar för att det ska ske.
Jag har nu identifierat felet, men kom inte och säg att detta är vårat problem. Det är helt ditt fel detta då du skickat in en korrupt fil som du inte själv testat innan du skickade det. Det är ens egna ansvar att se till att filerna man importerar fungerar. Vi kan inte lägga in saker som inte funkar och inte är testade innan. Det är inte så det fungerar.
Nu identifierade jag det och åtgärdade det, men anledningen till att det dröjt är av detta skäl. Filen lades in redan dagen då du betalade för det.

Du kan testa din egen fil själv på egen dev server så kan du hitta själv varför det inte fungerat.

Det ska nu fungera efter nästa restart,Stänger tråden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka