Nekad KKEY | Medlem ansökning [Shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KKEY

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? MOHAMED

Vad är ditt discord namn? KKEY#8920

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2005

Berätta om din karaktär. hej jag heter Mohamed jag är 23 år gammal Mohamed flyttade in nyligen i univ. han försöker få medborgarskap han gillar att jobba med människor och bilar Mohamed brukar fixa bilar sitt hemland han tycker sån är jätte roligt han vill någon gång äga en verkstad så han fixar billar Mohamed är en trevlig snäll person han gillar inte att skada folk han gillar mest Ba köra sin bill och känna pengar han försöker att sälja köpa billar och tjäna lite pengar så men han får inte tills han har fått sitt medlem skap om han får medlem skap ska han söka till sjukvårdande för hann gillar hjälpa folk och jobba med människor

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer försöka rp på den högsta nivån reporta någon när dom gör fel eller kommer ta deras id och sen hoppa support så ni kan se till att de inte blir mer fel ska alltid hålla min RP nivå högg och tänka på sunt förnuft

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i ett scenario t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans i rpn.

Hur hittade du Unive? min vän rekomenderade den och såg många lägga ut oddshots så tänkte ska testa och den va jätte bra tycker de är lätt bästa fivem servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka