Accepterad KKEY | Medlem ansökning [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KKEY

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mohamed

Vad är ditt discord namn? kkey#8920

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2005

Berätta om din karaktär. .hej jag heter Mohamed jag är 23 år gammal jag har väldigt stort intresse att bli stor och rik i denna staden jag ska försöka få nu medborga skap i ett land som heter univ. och Mohamed flyttade hit för 4 månader sen han gillar lyssna på musik och köra sin bil just nu har han 2 billar Mohamed gillar väldigt mycket bilar han måste först få få medborgarskap för att bli bilmekaniker han. Mohamed han är en väldigt trevlig person han har aldrig skadat någon han gillar människor han har respekt till alla han skulle aldrig slå någon från ingen stans Mohamed gillar att jobba mycket vi hoppas han får medborgare skap så han kan få jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer rp på den högsta nivån som möjligt och försöka streama så mer folk kommer in och ser hur bra denna server är jag tycker de är lätt en av fivems bästa servers kommer ochså hoppa suport om någon gör något försöka göra det bästa jag kan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man tar hänsyn till den andra sidans intressen för att uppnå en lösning som gynnar båda parter. Det handlar om att visa respekt och öppenhet för den andra sidans synpunkter för att öka chanserna för en positiv och hållbar lösning

Hur hittade du Unive? en vän rekomenderade den så jag testade den den va lätt den bästa serverns som finn i fivem

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka