Accepterad Kjelle123 | Medlem ansökning (Ebbe

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kjelle123

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? David Johansson

Vad är ditt discord namn? daavidjohansson

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 1996

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kjell Borgström 28 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, bestämd och utåtriktad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kjell Borgström är en utåtriktad person i sina bästa år, men livet har inte varit en dans på rosor. Kjells liv har kantrats av både alkohol och drogproblem, men han jobbar mot rätt spår. Men man vet aldrig vad som kan hända.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hoppas kunna bidra men roligt och seriöst rollspel. Inget lek och trams.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte gör allt för egen vinning vilket oftast resulterar till längre och roligare rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har hänt för nått år sedan, jag blev bannad för att jag inte följde inte standard. Jag har lärt mig att tänka till innan jag börjar lägga mig i diskussioner.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm och Metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag försöker alltid göra ett så roligt rollspelande för alla individer man stöter på.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka