Nekad Kjelle | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kjelle

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101941822/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? Kjelle#9119

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 1998

Berätta om din karaktär. Jag är väldigt omtänksam och snäll som person, tycker inte illa om andra om de inte gjort mig något som sårat mig eller så, Vill också gärna spela lite rp om dagarna.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är väldigt aktiv på servern om jag blir whitelistad, Och jag vill bara ha något att spela om dagarna när man kommer hem och så. :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att mina kompisar har sagt till mig att lira lite rp om dagarna med dom, då tänkte jag på denna server och nu så ansöker jag till den.

Hur hittade du Multistaden? Mina kompisar visade mig denna server, det är whitelistad, de delade skärm på discord och jag kollade på och jag tyckte det såg så kul ut. :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? för att spela med mina kompisar och så, hitta nya kompisar skapa ett gäng med de och så. :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? mitt steam konto blev hackad för inte så länge sedan och då spelade jag super mycket gta rp, och då spelade jag på bryggeriet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka