- Förbjuden
- #1
Kjelle
Icke Medlem
- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101941822/
Ditt Hex-ID: 1100001440c983e
Vad är din discord tagg? Kjelle#9119
Vem var det som bannade dig? Det var patrik som bannade mig för RDM, Igår kväll.
Hur lång tid var din ban? Min ban håller i, i ungefär 1 dag till men jag vill ju bli unbannad själv klart.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connecting rejected by server: Du har blivigt avstängd för rdm swiipe återställ 1 dagar 9 timmar 36 minuter Vill du överklaga din avstänging gör det på multipvp.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en grabb utan anledning mitt från ingenstans, Men det var ju inte meningen. Men nu vart det som det vart, Men nu så sitter jag och skriver en av ban sak. :slight_smile:
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis ringde mig jag skulle svara och säga: Vänta Dizzy jag står och håller på betala en ny bil den är riktigt fet!, och då så lägger vi på och jag skulle gå in på telefon appen och ringa en annan kompis som heter Linus, Då använde jag mig utav musen! och då råkade jag slå till den grabben som stod bakom mig och det var inte meningen att jag skulle slå någon, jag va inte medveten om det
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det, För att det var ju endå inte med mening att jag råkade slå den dära grabben som stod bakom mig inne på märjas/marjas Men jag förstår ju alla staffs att ni inte vill ha att alla går och slåss inne på servern det fattar ju jag, men endå det var inte med mening så snälla unbanna mig jag ber!!!!
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Japp jag har blivigt bannad två gånger innan, Det var en gång jag slog en grabb med mening för att han kallade mig dumma saker om snacka skit om mig. så då vart jag sur och slog han och då vart jag bannad, och den andra bannen var när det var en fel ban, det var inhte jag som skulle bli bannad utan det var en grabb som stod brevid mig och skrek heil hi*ler och då trodde de att det var jag men det var det inte.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat gjort. Jag hade kunnat gått en bit bort ifrån kassan och svarat i telefonen där borta och sagt: jag ringer upp snart! :slight_smile: Eller så hade jag kunnat tänkt på att använda tangentbordet istället för musen, för nu så slutade det dåligt när jag skulle svara i telefonen. :slight_smile:
Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att gå en bit bort om det ringer i telefonen eller att jag använder tangentbordet istället för musen eller att jag struntar i och svara att jag bara trycker bort telefonen istället för att svara för nu så slutade det ganska illa med en bann som jag inte trodde att jag skulle få, jag hann inte säga förlåt till han som jag råkade slå till :slight_smile:
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001440c983e
Vad är din discord tagg? Kjelle#9119
Vem var det som bannade dig? Det var patrik som bannade mig för RDM, Igår kväll.
Hur lång tid var din ban? Min ban håller i, i ungefär 1 dag till men jag vill ju bli unbannad själv klart.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connecting rejected by server: Du har blivigt avstängd för rdm swiipe återställ 1 dagar 9 timmar 36 minuter Vill du överklaga din avstänging gör det på multipvp.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en grabb utan anledning mitt från ingenstans, Men det var ju inte meningen. Men nu vart det som det vart, Men nu så sitter jag och skriver en av ban sak. :slight_smile:
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis ringde mig jag skulle svara och säga: Vänta Dizzy jag står och håller på betala en ny bil den är riktigt fet!, och då så lägger vi på och jag skulle gå in på telefon appen och ringa en annan kompis som heter Linus, Då använde jag mig utav musen! och då råkade jag slå till den grabben som stod bakom mig och det var inte meningen att jag skulle slå någon, jag va inte medveten om det
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det, För att det var ju endå inte med mening att jag råkade slå den dära grabben som stod bakom mig inne på märjas/marjas Men jag förstår ju alla staffs att ni inte vill ha att alla går och slåss inne på servern det fattar ju jag, men endå det var inte med mening så snälla unbanna mig jag ber!!!!
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Japp jag har blivigt bannad två gånger innan, Det var en gång jag slog en grabb med mening för att han kallade mig dumma saker om snacka skit om mig. så då vart jag sur och slog han och då vart jag bannad, och den andra bannen var när det var en fel ban, det var inhte jag som skulle bli bannad utan det var en grabb som stod brevid mig och skrek heil hi*ler och då trodde de att det var jag men det var det inte.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat gjort. Jag hade kunnat gått en bit bort ifrån kassan och svarat i telefonen där borta och sagt: jag ringer upp snart! :slight_smile: Eller så hade jag kunnat tänkt på att använda tangentbordet istället för musen, för nu så slutade det dåligt när jag skulle svara i telefonen. :slight_smile:
Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att gå en bit bort om det ringer i telefonen eller att jag använder tangentbordet istället för musen eller att jag struntar i och svara att jag bara trycker bort telefonen istället för att svara för nu så slutade det ganska illa med en bann som jag inte trodde att jag skulle få, jag hann inte säga förlåt till han som jag råkade slå till :slight_smile:
Har du läst våra regler? Ja