- Förbjuden
- #1
Kjelle
Icke Medlem
- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101941822/
Ditt Hex-ID: 1100001440c983e
Vad är din discord tagg? Kjelle HOHA HOHA#9119
Vem var det som bannade dig? Det var Zenzey om bannade mig bror!
Hur lång tid var din ban? Min ban är i 10 dagar bror abow!!! Jag frågade om hjälp i chatten för jag vart rdmad!
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connecting rejected by server: Du har blivigt avstängd för /me ooc: ingame ~Zensey återstår:9 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstänging gör det på multipvp.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag frågade om hjälp i /me saken, för att jag vart rdmad osv osv! tycker det är fett tråkigt att bli bannad för det asså!!!
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag å min polare ahmed stod i fängelset och snackade det kom en grabb och slog mig från ingfenstans och då dör jag, och då som kommer det en till grabb och slår ned han som slog ned mig, och då ropade jag på hjälp, för jag var i fängtelset så att det finns ju ingen ambulans där ju så det är omöjligt att få hjälp där.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var faktiskt jag som gjorde fel! Men endå om man blir rdmad så lär man ju få chans att få hjälp för att man kan ju inte prata när man e död, så då gjorde jag på ett enklare sätt att skriva i /me men jag visste inte att mann fick fråga om hjälp för det är tydligen OOC och cet visste jag ingenting om!
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång för rdm en grabb kom fram till mig och kallade mig busunge då slog jag han i nacken så att han ramlade omkull, och en gång när det var en grabb brevid mig som skrek heil hitler och dåså vart jag bannad för det och det tycker jag inte är så bra, och en gång så kommer jag inte ihåg riktigt vad som hände eller jo. Jag vart bannad för rdm för att jag råkade slå en grabb i en kö inne på marja lisas
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat göra jag hade bara kunnat vänta tills någon hade kommit eller så hade jag bara skitit i att göra någonting åt saken att jag dog
Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, att inte använda /me som ooc för det är enklare att skriva i vanliga local ooc så alla som är i närheten ser det, förhoppnigns vis så kanske en staff ser det och ressar mig
Ha en trevlig dag su som läser
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001440c983e
Vad är din discord tagg? Kjelle HOHA HOHA#9119
Vem var det som bannade dig? Det var Zenzey om bannade mig bror!
Hur lång tid var din ban? Min ban är i 10 dagar bror abow!!! Jag frågade om hjälp i chatten för jag vart rdmad!
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connecting rejected by server: Du har blivigt avstängd för /me ooc: ingame ~Zensey återstår:9 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstänging gör det på multipvp.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag frågade om hjälp i /me saken, för att jag vart rdmad osv osv! tycker det är fett tråkigt att bli bannad för det asså!!!
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag å min polare ahmed stod i fängelset och snackade det kom en grabb och slog mig från ingfenstans och då dör jag, och då som kommer det en till grabb och slår ned han som slog ned mig, och då ropade jag på hjälp, för jag var i fängtelset så att det finns ju ingen ambulans där ju så det är omöjligt att få hjälp där.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var faktiskt jag som gjorde fel! Men endå om man blir rdmad så lär man ju få chans att få hjälp för att man kan ju inte prata när man e död, så då gjorde jag på ett enklare sätt att skriva i /me men jag visste inte att mann fick fråga om hjälp för det är tydligen OOC och cet visste jag ingenting om!
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång för rdm en grabb kom fram till mig och kallade mig busunge då slog jag han i nacken så att han ramlade omkull, och en gång när det var en grabb brevid mig som skrek heil hitler och dåså vart jag bannad för det och det tycker jag inte är så bra, och en gång så kommer jag inte ihåg riktigt vad som hände eller jo. Jag vart bannad för rdm för att jag råkade slå en grabb i en kö inne på marja lisas
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat göra jag hade bara kunnat vänta tills någon hade kommit eller så hade jag bara skitit i att göra någonting åt saken att jag dog
Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp, att inte använda /me som ooc för det är enklare att skriva i vanliga local ooc så alla som är i närheten ser det, förhoppnigns vis så kanske en staff ser det och ressar mig
Har du läst våra regler? Ja