Nekad Kjelle | Ban överklagan [Benkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kjelle

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101941822/

Ditt Hex-ID: 1100001440c983e

Vad är din discord tagg? Kjelle#9119

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag stod och höll på med min mobil och sedan så tröck jag på musen istället för använda tangetbordet. så jag råkade slå till någon.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en grabb utan anledning (förlåt för liten mening)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis ringde mig jag skulle svara och säga: Vänta Dizzy jag står och håller på betala en ny bil den är riktigt fet!, och då så lägger vi på och jag skulle gå in på telefon appen och ringa en annan kompis som heter Linus, Då använde jag mig utav musen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Japp! För att det var inte meningen att slå han så JA! Men om man slår mer en 2 gånger borde man bli bannad tycker jag för nu va det inte med flit att jag slog han!!! HOHAHOHA!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång för RDM då jag slog en grabb med flit för han kallade mig busunge, och en gång när det va en annan som stod brevid mig och skrek sieg hail och jag räckte upp handen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat börja tänka på att använda tangentbordet istället eller skita i å svara eller nå sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att använda tangentbordet iställer när jag är i telefonen. (förlåt för att jag skriver lite pga problem med meningar)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka