Nekad kjell2003 | Whitelist ansökning [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kjell2003

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198296245177/

Vad är ditt namn i verkligheten? jakob källberg

Vad är ditt discord namn? kjell#6709

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Kjell Kjellberg och ska vara lite av ett så kallat raggardrägg. Han är 25 år gammal och gillar att konsumera alkohol och åka runt på torget i skruttiga bilar o dunkar hög musik så allmänheten blir arga. det kan hända ibland då och då att hamnar i lob för oftast när han dricker så är han ju ute i allmänheten. Men Kjell är egentligen en väldigt god hjärtat kille när han inte dricker alkohol och gillar att hjälpa folk med deras personliga problem, han gillar också väldigt mycket att skruva med bilar och vill därför bli en bilmekaniker. Kjell hoppas också att han ska kunna hitta kärleken i multistaden för han behöver ju en söt tjej som ställer upp att vara fyllechaffis i hans risiga bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? jag har bra erfarenhet av att rpa. och kommer nog kunna skapa roliga scenarion med min raggardrägg karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för det verkar seriös och jag har testat att spela på den som owhitlistad och då verkade den bra och stabil

Hur många timmar har du på FiveM? 599,9 timmar

Hur hittade du Multistaden? genom en twitch stream

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Senast ändrad:
Utveckla frågorna: Varför ska just du bli whitelistad? och Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? gör en ny ansökan och fixa det.
Nekad, låser & arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka