Accepterad Kjell Company | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kjell Company

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122873763/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? h.

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kjell Company född och uppväxt i Sverige på en potatis gård på Gotland och hans personlighet är en del aggressiv vilket leder till kort stubin och går ibland hos terapeut för att få styr på det hela. Ända sedan han var liten har han gillat fordon och motorer speciellt gamla amerikanska muskel bilar och truckar och att köra bil är bland det bästa han vet men mecka med motorer är också en hobby.

Kjells tillväxtupplevelse var mycket svår. Han blev misshandlad av sin alkoholpåverkade far när han var barn .Kjell började stjäla prylar från folk och det blev snart ett måste både att han fann spänning i det men också att han tjänade på det tills pappa stoppade det. Pappa lämnade honom när han var 12 så hans farbror lärde honom om motorer och dess egenskaper.
Hans mamma finns fortfarande kvar i livet men försvann när Kjell var 22 och han har inte sett henne sedan dess, han har inte en minsta aning om var hon kan vara. Kjell fick ärva potatis gården när föräldrarna drog så han har den som deltids jobb och används för att sysselsätta sig själv.

Kjell letar efter ett mekaniker jobb så att han även kan få arbeta med något han älskar så han kan sysselsätta sig oftare för det är inte alltid det finns en trasig motor att laga på potatis gården.

Varför ska just du bli whitelistad? Så att jag kan visa min RP på en ännu seriösare nivå med ännu mer tillgängligheter eftersom att Unive är den enda server jag kör på just nu och då skulle det bli en roligare upplevelse om man låser upp alla möjligheter men jag kan försöka skapa roliga scenarion som gör att inte bara jag har kul men också att andra har det kanske till och med att det är någon ny på servern som känner för att stanna när dom får se den fantastiska RP:n som försiggår här, som jag.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan utveckla mitt RP och använda mitt RP till det fullaste på denna fantastiska server som jag har fastnat för, jag vill också kunan få tillgänglighet till jobb som mekaniker som jag märker behövs för av min erfarenhet på server så har det varit brist på aktiva mekaniker ett bra tag.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en polare om en av Sveriges största FiveM servrar och provade det och nu har jag fastnat för den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna skaffa mig mitt efterlängtade mekaniker jobb så att jag kan visa min RP på en verkstad men också kunna försöka med min lön att skrapa ihop mer pengar till att köpa fler gamla bilar. Jag vill också kunna vara en del av detta community och få representera det på ett bra sätt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server just nu bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka