Nekad Kjell Company | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kjell Company

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122873763/

Ditt Hex-ID: 1100001454bfda3

Vad är din discord tagg? h.#0945

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Värdelös på RP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte om det var en felaktig ban eller om jag gjorde något så pass fel att jag fick en 5 dagars ban men jag antar att jag gjorde fel för att jag är hyfsat ny på RP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på saras och skulle köpa bil när en kund i kön stog med en bandana mask på och jag sa att han verkar farlig och kanske rånar stället och sen sa han att han kommer råna min hor mamma ochs en fick jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag antar att det var jag som gjorde fel för det händer inte allt för ofta att man blir felaktigt bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske inte behövde på peka att han hade mask på det sättet jag gjorde och man kan väl säga att jag gjorde en liten för stor grej av det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag behöver inte engagera mig i såna situationer för att det här inte ska hända igen utan bara sköta mig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka