Nekad Kizooobroski | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kizooobroski

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199558505183

Ditt Hex-ID: 11000015f4332df

Vad är din discord tagg? sinanb2

Vem var det som bannade dig? BG

Bild på banmeddelande: ban bg (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag har tydligen fuskat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag var IG så rpade jag med mina vänner och hade kul sedan så blir jag av polisen och blir insatt i fängelse så när ja hammnar i fängelse så börja jag göra de där städ grejen så tiden går ner sedan när ja sitter gängvc så blir ja dragen in och ut så ja undeffar och så säger min vän att han har blivit bannad för fusk o säger till mig o nåra andra och kolla så att hans inte var felaktig så ja ser jag att jag också blivit bannad för fusk men jag är fortfarande inne på server vid detta lag efter ja gjorde /bantotal så ser ja fusk bannen och blir chockad så ja quitar för vill ju inte vara inne på serven om jag är bannad så ja quitade och så skrev ja till bubblegum och frågade om bannen men fick ej svar, Så skrev en ticket i dc och fick svar på mina frågor som vilket ja uppskatar ernomt av bubblegum. det var det som hände men nu att det var nästan börjar närma sig ett år på bannen så kommer jag inte ihåg alla detaljer men det är det som ja skrivit i andra överklagningar och kommer ihåg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban, För att jag vart bannad bara så inga support samtal där ja fick motbevisa bannen, Fick ej se bevis (vilket jag pratat med bubblegum om) Och ingen pc check ja känner att ja inte fick en chans att motbevisa bannen överhuvudtaget vilket ja tycker är lite skumt, Som ja sa ingen pc check inga bevis samt att ja inte fick motbevisa de på något sätt alls

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad för detta tidigare, Ja har blivit bannad för andra saker som t.e.x VDM, vdm bansen har ja lärt mig ifrån sen så finns det fear rp, Den bannen av alla ja blivit bannad för innan fusk var en ban som ja verkligen tog lärdom av som fick mig att tänka över alla mina bans liksom varför ja gjorde dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag känner att ja inte kunnat göra något annorlunda då ja känner att ja blivit felaktig bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka