Nekad realblixten | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realblixten

Helper
Helper
Donation Ansvarig
Meddelanden
124
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/blixxt/

Ditt Hex-ID: steam:110000112e978f9

Vad är din discord tagg? 7321231 bannar u dcn med

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: a0ebc09bd5eb10bf2d57ee1329469932.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag fuskade och valde att ta bort min krycka och de ångrar jag som fan för vill spela unive igen tyckte de va as roligt och sånt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. spawnade gänghuset ser att jag har krycka vill få bort den så tog bort den och blev ac bannad sen blir jag pc checkad detta hände i sommras med så ett tag sedan men då hittar hedghehog fusk på datorn och jag blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag gjorde fel står för de var omogen och sånt och ni kan få pc checka om de e så

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja problemspelare för jag pittade och hoppade ut och skjöt direkt och jag lärde mig de fort efter den bannen att rpa mer och ha mer socialt rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte var omogen fuskare

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut men kunde ej ta någon bild då jag inte har fivem nerladdat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka