Accepterad Kizooo | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kizooo

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199558505183

Ditt Hex-ID: 11000015f4332df

Vad är din discord tagg? kizooobro

Vem var det som bannade dig? OLOF

Bild på banmeddelande: 7d91ead129473604af7f382c630ba6bc.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För Jag tog upp en grabb igenom bilen,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så innan ja blev bannad så var ja och min kompis i en skottlossning ochdå så väljer han och hoppa ut men han dör då så åker ja runt o runt o ser ej hans kropp men han f9ar så tar jag den igenom bilen, Jag rpar då p att ja tar han igenom dörren men som ja tänkte var att jag öppnade dörren lite men man fick ej de eller så glömde jag skriva ngt men så fick man ej de frågade mina kompisar de sa att man måste göra en /me och sen ta upp till nästa gång ska jag hoppa ut och ta honom!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban då de finns bevis att jag tog han igenom bilen så de var ej en felaktig ban men visste int att ej fick de ber om ursäkt om det!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit bannad för detta då ja ej visste att man inte fick så de ber ja ursäkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag kunde gjort annourlunda är att helt enkelt hoppa ut ur bilen och ta upp han inte att göra det svårt med en ban men detta ska aldrig hända igen. Sen så har ja sett massa folk göra det men nu vet jag att man ej får göra detta!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka