Accepterad Kizooo | Ban Överklagan [JimmyM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kizooo

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199558505183

Ditt Hex-ID: 11000015f4332df

Vad är din discord tagg? kizooobro

Vem var det som bannade dig? JimmyM

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-10-16 211452.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror och vet att han bannade mig för jag skrev i ooc en viss sak som man inte får skriva det led till HETS OOC Hets ooc va ju för att ja va frustrerad för mina egna döda mig men skrev t han som döda mig vi garvade av de men mena it de mot gänget om nån undrade de kärlek t santos :p, Sen så var de ju att jag inte hette samma sak i steam som jag gjorde i discord som e regelbrott men ja hade rensat min cache innan och om ni vet så rensas allt inom fivem inte inne p servrar o ja hade då bytt namn i fivem så det ståg Kizoo men efter ja rensa ståg de det som det stog

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så innan jag blev bannad så var jag hos ett gänghus då åker jag ut o blir skjuten o sen så blir jag dödad och tagen t sjukan så jag tar vård sen så blir jag ja upphämtad ifrån sjukan av min kompis han skulle köra hem o lämmna mig för jag skulle byta namn ooc skulle ta av bältet men råka trycka f o bältet va redan av de såg jag så jag ramla ut och blir dödad ja blir arj o sen blir ja bannad av Jimmy

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban de var rätt gjort av jimmy o de va mitt fel atttt ja skrev ooc o it hade samma namn, Men om Jimmy vill att bannen ska kvarstå så kan ja brösta det, Men de var som sagt inte en felaktig ban de var rätt av han att banna mig för de men detta skall inte hända igen!!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har en tidigare ban men kmr it ihåg den haha men annars så är de inga mer bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Så det som jag kunde gjort var att inte ta ut ilskan i ooc bara de är jätte dumt skulle aldrig gjort det från början, Sen dettta med mitt namn ska lösas o är löst så det är skönt, Men annars så vet jag inte så mycket vad jag skulle gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen det jag lärt mig är att inte skriva i ooc så fort jag dör o sen inte hetsa i ooc de är lika dumt att göra sen ska jag hålla koll p mitt namn så det inte står massa random saker så jag inte blir bannad för det igen!.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan Har accepterats.
Låser och flyttar till Ban överklagan arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka