Nekad Kizooo | Ansökan till Servervakt [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kizooo

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? kizooobro

Ange ditt födelsedatum 21 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga akitivitet ser ut så här

Måndag 13-00 - 22:30
Tisdag - 13-00 - 22:30
Onsdag -13-00 - 22:30
Torsdag - 13-00 - 22:30
Fredag - 14:40 - tills ja inte orkar
Lördag - tills ja ej orkar
Söndag - när jag går in på unive till 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i 2v nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/bfb2826be5d61288cf4d68dc7ca417df

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en staff bara att dom har mindre ansvar och att dem inte kan vara i noclip men det tycker jag är bra som servervakt är att man ska hjälpa er staffs att få bort alla lallare tillexempel att det är någon som springer runt och slår folk utan anledning då kan man banna dem och skicka till er staffs så får ni se om bannen ska förlängas eller inte och så kan man använda olika kommandont Kick ellr svban, Vad kick kommandot gör är att den helt enkelt sparkar personen ur server så den ska lära sig av sitt misstag, Sv ban är att man server vakt bannar personen för sitt fel t.e.x om den vdmar eller rdmar, FInns det klipp på det så förlönger man bannen om jag har rätt, Och dv som finns för att ta bort bilar som ligger mitt på vägen eller liknande, Och sist Revive, Revive är när du återupliver din karaktär.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli staff för att underlätta staffs arbete jag bli servervakt för att tillexempel om någon börja skjuta på piren eller terror dåd samma sak men om dem börja ta folk i th och döda folk så vill jag hjälpa till att få bort alla lallare från servern för har sätt jätte många som försökt men aldrig lyckats.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när t,ex jag som servervakt skulle se min vän begå ett regelbrott men jag väljer att inte banna han för att jag känner honom. Abuse är när man använder sv permsen till sin egen fördel som att reviva sig själv i scenario för att vinna det scenariot som ej är tillåtet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka