Nekad Kixi | Medlem ansökning [Hug0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uni

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198983760158/

Vad är ditt namn i verkligheten? Luka

Vad är ditt discord namn? onlykixi#6481

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle ... han är 22 år och är uppväxt i Makedonien tillsammans med sina föräldrar. Han har haft en bra uppväxt som ensambarn. Ungefär 6 månader innan Olle skulle fylla 18 år så dog hans föräldrar i en allvarlig bilolycka. Under hans uppväxt så höll han och hans pappa på mycket med bilar. Olles stora intresse är just bilar. Strax efter att Olle fyllt 18 så flyttade han till Sverige Han började läsa svenska på Komux i 1 år. När han läst färdigt den kursen så började han läsa till bilmekaniker och den utbildningen var också på 1 år. Han skaffade sig några få vänner när han gick på Komvux. Men när de hade gått klart utbildningen så gick hans vänner åt ett helt annat håll än vad Olle gjorde. Olles vänner började hålla på med massa skit medans Olle började söka lite olika jobb inom bilvärlden och han fick tillslut ett jobb. Han fick jobba där i ungefär 2 år innan han var tvungen att flytta och till slut så hamnade han i den nya staden (Unive). nu vill han försöka få ett nytt jobb inom bilbranschen. Olle är strikt med att inte hamna i den kriminella världen. Men allt kan hända.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill spela på en server med seriös rp och har spelat lite och har sätt att denna server är perfekt för mig, Jag gillar mycket krimnell rp med MC så har tänkt att utveckla min rpa här på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå och säkert kunna smita av lite bra rp nivå på andra så att servern kan få högre rp!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså att du inte bara ska spela för att vinna scenriot alltså att du också ska tänka på polisen eller motparten. så att de blir roligare för båda sidorna.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsa om servern och har sätt lite highlits på YT.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka