Accepterad kiwiii | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kiwiii

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emma

Vad är ditt discord namn? cocoskiwi

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Laura Terell och är 23 år. Laura växte upp med sin mamma och tre yngre syskon i Stenungsund strax utanför Göteborg, hon har i sin uppväxt fått flytta runt mycket och bo i olika fosterfamiljer och på ungdomshem på grund av hennes mammas drogmissbruk och har aldrig riktigt haft någon trygg plats under sin uppväxt. Laura har sedan ung ålder känt ett ansvar att ta hand om hennes yngre syskon och försöka hålla ihop hennes familj, vilket har lett till att hon är en väldigt omtänksam person som tar hand om personer i hennes omgivning. I tonåren hamnade hon på fel bana i livet och började umgås i kriminella miljöer. Senaste tiden har bestått av många incidenter i hennes liv, flera av hennes vänner har åkt in i fängelse och hennes närmsta tjejkompis dog av en överdos, detta har fått Laura att vilja flytta bort från den miljön hon nu lever i och vill därför flytta till Unive, där hon kan ta tag i sitt liv och träffa nya vänner. Hennes mål just nu är att vända bana i livet, hitta ett jobb som hon trivs med och bli en hederlig medborgare. Laura har alltid velat jobba med att hjälpa andra människor och skulle därför vilja försöka hitta ett jobb inom vården i den nya staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en god stämning och roligt RP med mycket både roliga och seriösa scenarion för mig själv och övriga personer i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man i ett scenario inte enbart ser till sin egen vinning utan också spelar för att det ska vara kul och gynna sin motpart.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått reglerna. Exempel: RDM innebär att man dödar eller skadar någon utan bakomliggande anledning eller skäl till att göra det, t.ex. att man dödar en person man hamnat i bråk med istället för att försöka lösa det genom att samtala. VDM är när man använder ett fordon som ett vapen, t.ex. att köra över någon. COPBAIT innebär att man medvetet försöker få polisens uppmärksamhet, t.ex. ställa sig och sparka på en bil framför en polis. Inget av ovanstående är tillåtet i servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har inte så mycket egen erfarenhet av RP, har spelat lite på servern i ungefär en vecka och tycker det är jättekul, men jag har också kollat mycket på när andra spelar och har även flera vänner som kör RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag var permabannad för några dagar sedan men fick den borttagen då det var en felaktig ban av anticheat och innan jag ens hade börjat spela, jag vet att man inte ska ansöka inom en vecka efter en ban men eftersom den var felaktig och p.g.a någon bug så tänkte jag att det kanske inte borde gå under samma regel.

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka