Nekad kiwa | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kiwa

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? kiwa obabquey

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ivar alaskason, 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stilig, bestämd och osmart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ivar Alaskason hade en fattig uppväxt. Men det var inte dåligt i Ivars ögon, utan att det fick han att uppskatta sina tider med sina vänner och var glad för det. Så glad att han nu tänkt att flytta in till unive med sina vänner och skapa ett nytt liv med dem och ha en bra tid i unive. Ivars framtidsplaner är att skaffa ett bra jobb och ha kul i unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att skapa roliga scenarios inte lalliga men göra en god stämning, därmed kan jag hjälpa folk att vara trevliga visa respekt och hänsyn till varandra, därmed har jag ganska mycket erfarenhet inom RP och sånt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt i ett scenario. Att man spelar för båda parterna, om man märker att man förlorar och det är ett bra scenario så ska an typ inte ändra på det. till exempel att man blir stannad av polisen då ska man inte köra iväg utan att man ska ta konsekvenserna, och ta det så seriöst så bra som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte har betet mig så bra som möjligt och försöka hålla mig till RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är att man tar info och snackar med andra folk som man spelar med ifrån tex discord, RDM betyder att man dödar någon utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ivar är en rolig karaktär och försöker göra så alla skrattar och att leva med sina vänner även bra rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka