Nekad kiwa | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kiwa

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098711615/

Ditt Hex-ID: steam:110000143db4e3f

Vad är din discord tagg? kiwa obabquey#7827

Vem var det som bannade dig? ikea

Bild på banmeddelande: bild_2023-09-05_121036124.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag inte gick in i support för de undra vad jag dog av men kunde inte gå in där ville in väcka mina föräldrar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde /report och sa att nån sköt mig utan anledning då ska mod att jag skulle in i support då skrev jag skitsamma då men då skrev han gå in i support nu med lämnade för kunde inte prata ifall jag skulle väcka mina föräldrar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var felaktigt med perma ban för jag inte kunde prata i support och hade ingen aning att man kunde bli bannad för att man inte va inne i support o vet inte vad clogga är

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått banns innan men sluta spela fivem men började för 1 vecka igen och tycker det är roligare att köra seriöst nu och inte förstöra för andra och för mig själv för förr lallade jag bara och det är där alla bans kommer ifrån

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske att jag kunde ha skrivit att jag inte ville väcka mina föräldrar men var arg så klicka alt f4 istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? att va mer noggrann varför jag t.ex. inte kunde joina support i detta fall

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår kommer bara vänta tills ni svarar men skulle upskatta en andra chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka