Nekad Kivvvi | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kivvvi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799107108/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? ¤(Sven)¤#1735

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Kivvvi Möller. Kivvvi ska vara en snäll kille som gillar motorer och sälja dem. Han ska vara en försiktig förare som kör enligt regler och visar hänsyn till andra förare. Han ska vilja starta eget företag och sälja bilar och pimpa dem där. Karaktären växte upp bodde han på en gård och hans pappa slog han varge dag för han inte dög för pappan. Men endag när Kivvvi var ute och cyklade med Sina kompisar så brann huset ner med hela Kivvvis familj och då fick Kivvvi bo på fosterhem i 2 år och sen rymde Kivvvi när han var 15. Kivvvi bodde på gatan i ett år tills en familj tog hem honom. Sen levde Kivvvi ett bra liv i 10 år. Nu är Kivvvi 25 år gammal och han ska flytta där ifrån och starta ett nytt liv i denna staden. Och skaffa nya kompisar och familj och för att glömma sitt förflutna tragiska liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag gillar inte att bara spela gta som att bryta regler och köra runt och döda ibland är det bara Nice att köra enligt regler och vara laglig. jobba på ett vanligt jobb och skaffa kompisar. Jag kan bidra med olika hjälp medel för att förbättra servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den verkar vara väldigt strikt och det gillar jag för man vill inte bra springa runt på gatorna och och skjuta alla utan att något händer

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade om den så jag tänkte varför inte ge det ett försök. och jag har spelat lite utan medborgarskap och sett att detta är en väldigt series rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skaffa nya kompisar och såklart öka min RP level/nivå

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Öka min RP level

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka