Ej Antagen Kitty | Chef-jobb ansökan (egyalanex2009)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kitty

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Bahama Mamas

Vad heter du i verkligheten? Saga

Vad är ditt användarnamn på discord? travlanzz

Ange ditt födelsedatum: 9 Februari 2006

När fick du medlemskap på Unive? 12 December 2024

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit Ägare av Galaxy Nightclub runt April-Maj, samt varit Delägare av Vanilla Unicorn på min karaktär Roxy Keller. Jag skulle säga att mina kollegor var väldigt nöjda med mig, fick mycket beröm om att jag var en bra ägare/chef, avslutade sedan jobbed på grund av att jag blev inaktiv när jag tog studenten.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag har många planer och kreativa ideer för att göra Bahamas till en aktiv samlings plats där alla är välkommna, en plats att lära känna nytt folk som har en positiv och rolig roleplay miljö. Öppet varje helger samt röda dagar och högtider, med fåtal öppetidier på vardagar. Vi kommer att ha roliga tema kvällar med härlig musik men även AW för våra anställda för att skapa en härlig arbets dynamik (:

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Just nu jobbar jag deltid med mycket fritid för att hålla Bahamas aktiv, jag är väldigt engagerad av mig och kommer att sträva efter aktiva arbetskamrater som kan hjälpa till att få Bahamas till en rolig och aktiv möjlighet för alla medlemmar att ta del av.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Lycka till!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Nekad.

Anledning: vi valde att ta in en annan person

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka