Nekad kitte | Whitelist ansökning [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kitte

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198869674568/

Vad är ditt namn i verkligheten? christian björkstrand

Vad är ditt discord namn? kitte#4781

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2004

Berätta om din karaktär. Han heter Elias Svensson han är 20 år han föddes i en liten ö grupp kallad Dalsbruk i finland. när Elias växte upp blev mobbad i skolan för han var lite rundare än sina klasskamrater en dag fick Elias nog och tog en sten och slängde den i trynet på en av mobbarna då blev Elias avstängd från skolan och fick bo i ett fosterhem för att hans föräldrar var missbrukare. Elias trivdes inte i hans fosterfamilj så en dag tog han sina saker och rymde. Elias förstod snabbt att han inte kunde vara kvar i Finland så han gömde sig på Finlandsfärjan och båten förde honom till Stockholm. Stockholm var lite för snobbigt för Elias del så han liftade med PostNord ner till Multistaden. Där jobbar han som post utdelare och på fritiden gillar han att röka weed och vaska guld. Enda saken Elias inte gillar är när mekonomen tar alldeles för mycket betalt då blir han galen och börjar skrika och slåss.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag har spelat ganska länge på multistaden och vill göra RP på högre nivå dels vill jag hjälpa nya spelare att komma igång på servern och sådant.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är bra på att rpa och kan göra roliga scenarion + att detta är den bästa servern på fivem enligt mig. det är att bidra till en bra rp nivå samt har roligt och göra bra scenarion med folk på servern.

Hur hittade du Multistaden? Jag letade efter en bra svensk server

Vad har du för mål med ditt rollspel? det är att bidra till en bra rp nivå samt har roligt och göra bra scenarion med folk på servern. Jag vill även kunna hjälpa folk på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag brukade spela på SKRP men hittade denhär server och den är mycket bättre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka