Nekad kissen | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kissen

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qupark

Vad heter du IRL? Linus

Vad heter du på discord? drågalinus#1832

Hur gammal är du? 15 fyller 16

Hur många timmar har du på Fivem? 500 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef på qupark för att jag har jobbat där ett tag och har mycket erfarenheter om q park och alla fakturasystem bland annat men sen har jag kunna saker om andra saker med. Men jag tycker även att jag är mogen och att jag har mitt beteende och jag är mogen för att vara chef. Men sen vill jag också bli chef för att alla andra har lämnat qpark utom typ en kanske. Men jag vill även få upp qupark på sina fötter igen för nu går det nästan i konkurs. Jag tycker även att jag har åldern till att styra ett jobb och jag är även redo att börja jobba jättemycket och anställa folk för att vi kan få qupark på fötterna i huve taget.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju då väldigt mycket erfarenheter för förra chefen var ju inte den bästa så att jag fick ta tag i det och lära mig själv. Och därför så kan jag alla fakturor system. Men jag har också bra erfarenheter om att anställa folk på grund av att jag kunde göra det innan där jag tog mycket intervjuer

Berskiv din karaktär? min karaktär är snäll och trevlig han gör folk glada lite då då han gillar och prata och jobba och va med sina vänner

Hur ofta kommer du vara inne? På vardagarna så kommer jag vara inne kanske 2 till 8 timmar men sen på helgerna så kan det vara allt från 4 timmar till 24 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är ju klart vrf skulle jag inte detta är ju min favorit server och kommer alltid vara och jag älskar den!!!!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ det gör jag inte och kommer ändå aldrig för att unive är min favorit server och det kommer alltid vara.

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka