Accepterad Kishti | Medlem ansökning [Rsmelle] [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kishti

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Atterling

Vad är ditt discord namn? Bertil#0424

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marco Esposito, Han är 22 år.
Marco växte upp tufft (vi kommer in mer på det sen) Hans uppväxt har gjort honom till en tålmodig samt empatisk person med mycket sympati och medkänsla. Han har sett folk lida och själv växt upp i kaos där hans pappa var ensamstående.
Han trivdes inte i hemmet då hans pappa alltid hade folk hemma vilket gjorde det hetsigt. Det var mycket bråk då dessa personerna inte var hans vänner, utan personer pappan var skyldig pengar till. Marco låg i sin säng varje natt men kunde aldirg riktigt sova. Det enda han kunde höra var ljudet av smällar eka genom hushållet. Detta har gjort så att marco har utvecklat PTSD. Varje gång Marco hör en hög smäll triggas han samt blir defensiv och kan agera impulsivt.

han hängde mycket på gatan med sin brorsa Giovani. De gick i skolan men klarade inte av trycket då de aldrig vart riktiga plugghästar samt att de alltid saknats motivation då deras pappa aldrig uppmuntrade de att vara bra i skolan. Runt 17 Droppade Marco ut ur gymnasiet och fick mycket mer tid till sin brorsa samt det han höll på med på gatan. Han gjorde ett namn för sig själv och affärerna gick bra. han skaffade kontakter inom nätverk och började tjäna bra. Detta gav honom dock fiender så han går runt med ständig paranoia. Han och giovani gör sitt bästa för att leva på knarkpengarna, ibland blir det däremot torka och de får gå och lägga sig hungriga i ett gatuhörn.

De har nu lagligt emigrerat till sverige och försöker starta ett nytt liv med ett rent register och nya tankesätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt social och anser att den Sociala RPn går före makt och pengar RPn. Ett riktigt bra scenario är allt för mig, jag har märkt att vissa folk brukar slarva i FiveM (inte RPa skador samt lalla) men jag är inte sån, jag vill förbättra RPn genom att vara social och skapa bra scenarion för mig själv samt nära runt omkring mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna, man ska acceptera att ibland kommer man att förlora men det är bara att vänta ett tag och köra i igen. Att spela för motpartiets vinst kan innebära att te.x om en polis prejar mig så satannar jag och RPar skador för att dom ska kunna ta fast mig så att det kan bli ett bra scenario där dom har kul. Såklart är det inte kul att åka fast men det måste hända.

Hur hittade du Unive? Alltid vetat om er:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka