Nekad Kishti | Chef-jobb ansökan Kriminalvården [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kishti

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvårds- chef

Vad heter du IRL? Hampus

Vad heter du på discord? Srt#0424

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Har varit medlem sedan 2022 och spelar för något år sedan men är tillbaka nu starkare än någonsin och har kört hårt i 2 veckor och planerar inte att sluta.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? (Utvecklat) Jag kommer att vara väldigt strikt när det gäller inaktivitet. Jag märker att ibland är det svårt att få tag på en kriminalvårdare pga. inaktivitet och oseriösa spelare. Det blir mycket roligare när det är enkelt att få tag i oss, plus att det blir mycket mer realistiskt. Jag som chef kommer få all skit ifall vi är inaktiva eller oseriösa, så för mig är det viktigt att ha ett gäng seriösa grabbar med bra social RP. Jag kommer att ha "personalmöte" lite då och då för att ta upp klagomål, negativa samt positiva kommentarer och berömma folk samt ge feedback på deras arbeten. Under dessa möten kommer de anställda även att få ta upp saker de tycker är negativa samt positiva, för att stärka teamet och bygga tillit samt stärka "lagandan" kommer jag att styra upp aktiviteter åt oss ibland, såsom fiske, vandring och dirtbike - offroading. För att vi som team ska kunna hålla ihop bättre. Det är så viktigt att vi kan samarbeta då jag idag ser många poliser/kriminalvårdare som sköter sitt jobb ensamma. Hjälp är det viktigaste man kan få, speciellt i tuffa lägen. Även utanför jobbet kan det vara bra att ha vänner man kan vända sig till och känna att man passar in i sammanhanget.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polis på flertal servrar. jag har som högst rang varit insatsstyrka. jag har handskats med oerhört många kriminella, jag kan alla deras trick. Den ända som har ett ess i rockärmen är jag. Jag är bra på att förhöra samt på att få fram information via pressning.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, efter skolan mellan 2-8 timmar per dag (vardagar), under helger spelar jag OERHÖRT mycket. Det kan bli från 5-11 timmar aktivitet från mig.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jajamän, inget sätter stopp för mig!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka