Kirooifrångbg
Icke Medlem
- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198948690902/
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Andersson
Vad är ditt discord namn? Kirooifrångbg#4279
Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara baserad på mig fast äldre, Bakgrund : Föräldrar har inte varit där för en när man har haft det dåligt och därifrån kommer aggressiviteten ifrån, Philip som då min karaktär kommer heta kommer på ett kriminellt sätt då visa vem han egentligen är, Han gör vad som helst för uppmärksamhet och kommer fortsätta med det. Han är då 22år gammal och precis kommit ut ifrån kåken. Och ni vet vad man säger ny muckade ugnar blir vilsna. Hans intressen är vapen, droger, snabba bilar och motorcyklar. Han har en tjej och har varit sambo med henne i 4år synd som det är kommer inte hon vistas i denna server på grund av dödsfall (irl) . Hans känsliga sidor är att snacka om bra familjer och trevliga Mammor och Pappor och mer om familjer.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli Medlem på denna servern för att några av mina vänner kör på denna servern, och om jag blir medlem på unive kommer vi kunna jobba, skapa minnen som ett gäng. Denna servern är realistisk och seriös och då vill jag kunna uppleva massa saker i denna server. Jag vill kunna ha en chans med Rp:ande till hög nivå.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli Medlem på denna servern för att några av mina vänner kör på denna servern, och om jag blir medlem på unive kommer vi kunna jobba, skapa minnen som ett gäng. Denna servern är realistisk och seriös och då vill jag kunna uppleva massa saker i denna server. Jag vill kunna ha en chans med Rp:ande till hög nivå.
Hur hittade du Unive? hittade denna server sent på förra året genom min kompis men då valde jag att inte joina för att jag tyckte att det var mycket lall.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli så bra som möjligt och att all rp i hela unive ska bli så realistiskt som möjligt och att jag ska vara så pass bra så att jag hjälper till att få unive ditt och bara bli allmänt bättre och bättre på att rp med och mot folk.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt största mål är att skaffa den högsta rp nivå
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Absolut inte!
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Andersson
Vad är ditt discord namn? Kirooifrångbg#4279
Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara baserad på mig fast äldre, Bakgrund : Föräldrar har inte varit där för en när man har haft det dåligt och därifrån kommer aggressiviteten ifrån, Philip som då min karaktär kommer heta kommer på ett kriminellt sätt då visa vem han egentligen är, Han gör vad som helst för uppmärksamhet och kommer fortsätta med det. Han är då 22år gammal och precis kommit ut ifrån kåken. Och ni vet vad man säger ny muckade ugnar blir vilsna. Hans intressen är vapen, droger, snabba bilar och motorcyklar. Han har en tjej och har varit sambo med henne i 4år synd som det är kommer inte hon vistas i denna server på grund av dödsfall (irl) . Hans känsliga sidor är att snacka om bra familjer och trevliga Mammor och Pappor och mer om familjer.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli Medlem på denna servern för att några av mina vänner kör på denna servern, och om jag blir medlem på unive kommer vi kunna jobba, skapa minnen som ett gäng. Denna servern är realistisk och seriös och då vill jag kunna uppleva massa saker i denna server. Jag vill kunna ha en chans med Rp:ande till hög nivå.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli Medlem på denna servern för att några av mina vänner kör på denna servern, och om jag blir medlem på unive kommer vi kunna jobba, skapa minnen som ett gäng. Denna servern är realistisk och seriös och då vill jag kunna uppleva massa saker i denna server. Jag vill kunna ha en chans med Rp:ande till hög nivå.
Hur hittade du Unive? hittade denna server sent på förra året genom min kompis men då valde jag att inte joina för att jag tyckte att det var mycket lall.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli så bra som möjligt och att all rp i hela unive ska bli så realistiskt som möjligt och att jag ska vara så pass bra så att jag hjälper till att få unive ditt och bara bli allmänt bättre och bättre på att rp med och mot folk.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt största mål är att skaffa den högsta rp nivå
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Absolut inte!