Nekad Kirooifrångbg | Ban Överklagan [R1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kirooifrångbg

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198948690902/

Ditt Hex-ID: steam:11000013aea2bd6

Vad är din discord tagg? a1capone1.

Vem var det som bannade dig? R1lic

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-29 001152.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår varför jag blev bannad jag kan förstå att det var fel av mig men jag trodde det bara var lall mellan mig och polisen samt jag hade nyss vaknat och var inte på det bästa humöret Jag kommer vara ärlig att jag gjorde fel i den situationen och det ska inte ske igen. Jag ska absolut bättra mig med mitt humör och tänka på impulser.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på östra motorvägen ganska snabbt och lyssnade på musik, svängde in till sandy då en dodge RAM rammar in i mig. Jag kör efter denna dodgen för o fråga varför han körde in i mig, jag hinner köra efter han i några sekunder o sen kommer det massa polisbilar. Jag skiter då i detta o fortsätter köra efter dodgen. Vi kör förbi knivstaden och över på en liten bro då dem hade krockat o sprungit iväg. jag väljer att stanna på platsen o pratar samt jiddrar lite med poliserna då dem jiddrar tillbaka. Sen säger ena polis mannen att han ska skjuta mitt däck då jag kaxigt säger tillbaka att jag kommer köra på honom. Ena polisen skjuter upp i luften då jag tror han skämtar eftersom vi hade en skämtsam jargong. Jag tar inte detta seriöst då jag kör närmare o närmare polisen som precis har skjutit upp i luften. Samtidigt detta händer så skjuter andra polisen mitt däck då jag backar bilen o nuddar till han lite lätt så han faller. Efter detta blir jag rädd *IG* och kör iväg och säger samtidigt "du får skylla dig själv". Sen blev jag sönder skottad av poliserna precis innan bannen fall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså såhär det var dumt av mig. Inget jag förnekar. Men fortfarande så är det synd att min ped som jag har gorilla på skall försvinna pga problem med min medlems roll. Tänkte absolut inte att detta skulle leda till en ban faktiskt. Min testmedlem hade gått ut. Satt i support angående detta då LiamSWE27 tror jag han heter bara drog ut mig från support för han ansåg att vi var klara men jag fick aldrig info om hur eller var man gör den där introduktion grejen. Satt även i support-väntrum en längre tid efter jag blev utdragen men ingen drog in mig. Skrev även till Hapyxz angående detta då han sa att jag skulle ta kontakt med en RP-Ansvarig. Men inget svar... Jag önskar att ni kan fixa mina roller igen eftersom om något av detta som jag skrev inte hade hänt. Så hade jag haft medlem (om jag blev bannad så ryker inte mina roller iaf). Jag tar (som jag anser) vara en felaktig ban 18dag ban. Om jag kan få tillbaka mina roller och ge mig en chans i den introduktion grejen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev Bannad för någon dag sedan för sunt förnuft, men efter blev unbannad då man ansåg att bannen vart fel och inte rätt. Men jag försöker lära mig av alla mina misstag istället för att se det som ett straff.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut så kanske jag inte skulle behöva köra efter den Dodgen. Kunde lika gärna tänka att det var dsync (om de nu inte va de) så kan jag skita i det ändå och ska ta med mig det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart så tänker man alltid annorlunda efter bans/kicks. Denna gången ser jag fel i det men inte tillräckligt för 18 dag ban men jag får bara bita ihop o ta det som det kommer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka