Nekad Kirekire11 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kirekire11

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198354642363/

Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad är ditt discord namn? Bop#7437

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Krut Kashmid och är en man född 1994. Min mamma har bakgrund från Sydafrika där jag fått mitt efternamn ifrån och pappa från Sverige. Har bott långt upp i Sverige men när jag var 9 år gammal fick pappa nytt jobb i Unive så vi fick flytta. Har alltid varit en riktig skit unge under hela min uppväxt. Gick grundskola och halva gymnasiet innan jag förstod att skola inte är något jag ville hålla på med. Jag ville ut i det verkliga livet. Jag ville jobba. Sen tidig ålder hade jag varit inne på tankarna inom det kriminella sidan. Nu försöker jag skapa mig en bred kontakt lista på olika affären innan jag själv kan skapa min egna liga. Stadens STÖRSTA liga! Krut är en väldigt lugn person men har alltid något lurt i jackärmen. Han har alltid en plan B om något inte går som planerat.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag själv och många andra säger att jag är väldigt ansvarsfull, tar vara på mina chanser jag får. Vet även att min karaktär gillar att prata runt om kring sig så kommer kunna skapa många roliga, spännande och mystiska RP scenarion. Ni kommer inte ångra er att ta in mig som whitelisted. Kommer vara lite sneaky/anonym i början men det är min plan för att jag ska kunna utföra min stora plan i slutet (skapa eget kriminellt gäng).

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag skulle vilja bli whitelistad för att jag tycker att detta är en riktigt härlig server och skulle inte vilja missa dessa roliga händelser. Många härliga personer som tar servern på allvar så vill gärna vara kvar och göra det bra tillsammans. Samt jag vill hjälpa till att skapa magiska scenarion.

Hur hittade du Unive? Kompisar som tipsade om eran server. Gav en chans och tycker den verkar som en väldigt bra server!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt rollspel är att kunna utveckla mitt rollspel och kunna skapa många roliga scenarion som kan bli stora minnen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på någon annan server atm, men blir jag whitelistad här kommer jag lägga all tid jag kan här och köra 100%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka