Nekad Kirekire11 | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kirekire11

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? QPark (om ni fixar det till servern)

Vad heter du IRL? Karl

Hur gammal är du? Jag är 17 år gammal, fyller 18 i maj.

Hur många timmar har du på Fivem? Har nog runt 1500h på FiveM

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att min blivande roll kommer passa perfekt som chef på QPark. Kommer kunna skapa många spännande och mystiska scenarion som kommer bli minnen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har arbetat som QPark arbetare på andra serverar så vet väl hur jobbet fungerar. Även fått bra cred från de tidigare servrar att jag skapat många bra scenarion som QPark arbetare.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Henrik Seglund och är en man född 1954. Min mamma har bakgrund från Island och pappa från Sverige. Har bott i staden hela mitt liv så kan var minsta lilla parkering-plats/vrå. Hela min uppväxt var jag som en riktigt skitunge. Men nu har jag åldrats och är en sur gubbe i sina dagar och älskar att lägga näsan i blöt i många konversationer/scenarion. Precis blivit sparkad från Taxi firman och därmed är arbetslös. Men kommer snart starta upp en ny egen "parkeringsvakt firma" vid namn "QPark" (har skrivit i förslag att ni ska lägga till jobbet "QPark" där min roll kommer utspela sig.) Är en lite små sur och irriterande herre som kommer trolla upp personers RP och personliga karaktär med det jobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? Beror dag till dag, men kommer nog snitta mellan 3-8h per dag. Nu under distansen har jag lite mer tillgång framför datorn.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, att bli nekad som chef är inte hela världen, får bara tänka om min karaktär och hur den kommer utspela sig. Men hoppas i alla fall att jag blir arbetare på QPark.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, har valt att lägga all min tid på Unive så jag inte blandar ihop scenarion och kan lägga all kraft på Unive.

Har du läst våra Regler? Yes, jag har läst reglerna

Din ansökan om att bli chef har blivit godkänd
Grattis du är vidare till intervju bara till att skriva ett pm till mig så löser vi en intervju :)

Tillbaka