Nekad kire123 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kire123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? ChipsMunk#8094

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter adrian andersson och är 23 år gammal. När adrian var liten så var hans dröm att bli en f1 racer. Men hans föreldrar hade andra planer. Hans föreldrar jobbade båda på en bank då dem tjänade extrema mängder med pengar. Så dem ville att adrian också skulle jobba på den branchen och pushade honom då extremt mycket i skolan. Men dem märkte dock att hur mycket dem än pushade adrian så blev han inte bättre. Det dem som dem inte visste var att adrian var diagnostiserad med ADD och dyslexi och dem diagnoserna gjorde att han blev väldigt mobbad i skolan på grund av att han inte var som dem andra ungarna. En dag när Adrian var 14 år gammal så gick hans föreldrar med honom för att se om han hade några diagnoser och eftersom det blev possitivt och hans föreldrar nu visste om att han hade diagnoserna blev dem väldigt irriterade och behandlade inte adrian som ett vanligt barn lägre och mer som om adrian inte hade en endaste hjärncell. Dem gav bara adrian mat varje dag och brydde sig inte ens om honom. Men även om inte adrian hade sina föreldrars support så ville han fortfarande jobba med bilar eftersom det hade varit hans dröm enda sedan han var ett barn. Men han ville inte tvätta eller laga bilar utan hans dröm var att köra bilar även om han bara vore en taxi chaufför så skulle han vara glad. Men när han sa att han ville bli en taxi chaufför till sina föreldrar så blev dem ännu mer besvikna och gjorde konstiga grimacher och en vecka senare när adrians pappa hadde gått till jobbet så gick han ner till källaren och såg då sin mamma död. Hon hadde tagit självmord. När adrian såg det så blev han såklart extremt ledsen men han brydde sig igentligen inte så mycket eftersom hon inte gillade adrian alls. När adrians pappa såg att hans mamma var död så blev hans deprimerad och började med droger. Han blev hög varje dag och slösade extrema mängder pengar på droger. två år senare dog hans pappa av överdos. då var adrian 18 år och han försöker förfölja sin dröm med att jobba med att köra bilar än idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög RP nivå. Kommer också bidra med roliga scenario men även seriösa. Jag ska också försöka göra så folk får det roligare när man RPar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda sidorna av scenariot ska kunna vinna. Om man till exempel kört på en kille så han dör och hans kompisar kommer ska man inte bara köra iväg utan försöka göra så mycket rp av det som möjligt och man ska ge dem en chans att också vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? mina vänner spelade unive så jag gick in i det och det var kul

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka