Nekad kire123 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kire123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199026469529/

Ditt Hex-ID: 11000013f8cfa99

Vad är din discord tagg? kingchong.

Vem var det som bannade dig? Kebban.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag ej följde reglerna och sköt bla annat en polis utan att vara kriminell och utspelade scenariot helt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. först så var jag vid sjukhuset och väntade på min kompis då några personer i en grå bmw kom fram till mig och bad mig hoppa in i deras bil. därefter körde dem mig upp till ett ställe då dem sa att antingen så skulla jag vara en "springis" åt dem och hjälpa dem med ärenden eller så skulle dem skuta mig till dötts. Jag gjorde fel val och utspelade scenariot på fel sätt genom att hjälpa dem med ärenden och skuta folk som dem bad mig att döda. Jag sköt en person vid sjukhuset (missade) sedan så körde dem mig till polisstationen vid torget och bad mig att skuta en polis, som jag inte visste var en polis utan jag fick reda på det efteråt då dem sa det. hade jag vetat att det var en polis skulle jag utspelat scenariot helt annorlunda. kort därefter så blev jag kontaktad av en staff som bad mig att komma in i support och när jag tabbade ut ur fivem för att gå in i support så crashade mitt fivem. Därefter blev jag permanent bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag var den som gjorde fel och borde utspelat scenariot på ett annat sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har ej blivit permanent bannad förut, har dock fått någon utslänging här och där för att bla ha opassande klädsel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat neka till att hjälpa dem och låta dem döda mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? om jag någonsin hamnar i ett liknande scenario så kommer jag istället låta dem skjuta mig istället för att göra ärenden åt dem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka